دل که بی قرار می شه ...

دیشب دوباره ناجور دلتنگت شده بود . خواستم مثه همیشه زیاد بهش اعتنا نکنم تا خودشو لوس نکنه ... اما دلم نیومد .انگاری دوست داشت با یکی حرف بزنه . رفتم نشستم کنارش .
گفت : می دونی دلم چی می خواد . سرمو تکون دادم که آره ؛ می دونم .
اما ادامه داد : < دلم می خواد خدا بهم نزدیک بشه . بیاد نزدیک و نزدیک تر . وقتی رسید چند قدمیم آغوششو باز کنه محکم بغلم کنه تا یه دل پر از عاشقی هق هق کنم .>
راست می گه . دلم می خواد یه دل پر از عاشقی هق هق کنم .
بهم گفت : < فقط خداست که می دونه که می تونه آرومم کنه . > 
راست می گفت . فقط خداست که می تونه آرومم کنه .
بهم گفت : < دلم می خواد اونقدر ناز و نوازشم کنه تا باورم بشه که هست . > 
آره . دلم می خواد اونقده بهم نزدیک بشه که فراموش کنم که اون خداستو من بنده . دلم می خواد هیچ فاصله ای رو حس نکنم .
بهم گفت : < دلم تنها آغوش اونو می خواد . >

خوب گوش کن .

دلش می خواد تمام عزیز بودن ها و قشنگیهاتو فقط واسه خداش بگه . نمی دونی حرف زدن با اون چه قدر آرومم می کنه . دلش می خواد محکم بغلش کنه و بگه که چه قدر دوست داره . دلم می خواد خدا اینو از خیس شدن آغوشش بفهمه . می دونی . دلش می خواد به خداش بگه دوست داشتنت عین وجود نازنین خودش تا ابد موندنیه . میخوام به خدا بگم که عشقت رنگ چشای قشنگه خودشه .>

بعد از مدت ها حس کردم که چه بی پروا من و اون با هم یکی شدیم .
ترسیدم .
از کنارش بلند شدم .
آروم خوابید .

نظرات 2 + ارسال نظر
dada سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

salam
هنوز حرفاش توی دلم نمیاد.
هنوز نمیدونم دردش چیه.
هنوز نمیفهمم چاره اش چیه.
هنوز نتونستم کتاب و دفترچه خاطراتشو بخونم.
اما...
میدونم که
میدونه !

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 05:43 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته زیباییه...
بعضی شبها این اتفاقها برای منم می افته.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد