سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام دوستای قشنگ خودم ....

دوباره می نویسم . با یه نیروی تازه برای مبارزه ...
این دفعه خیلی متفاوت می نویسم . با سال جدید عوض شدم.

نمی گم خیلی ...
اما کم هم نه ...

من می نه زبهر تنگدستی نخورم
یا از غم رسوایی و مستی نخورم
من می ز برای خوشدلی می خوردم
چون تو بر دلم نشستی نخورم

یه کم بیشتر از یه کم دیره...
ولی ...
سال نوتون همیشه بهاری...
Bhappy

 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااام
خوبی سمیه خانم...خوب عید را دیر تبریک گفتی...می زاشتی یه ماه دیگه می گذشت...از تغییرات...راستش منم تصمیم به تغییر تو زندگیم گرفتم...از ساله جدید...و خوشبختانه بد نبوده...امیدوارم هر دومون تغییراتمون سازنده و مفید باشه..
(دیوار!)

سلام
مرسی که سر زدی ...
مطمئنم که سازنده است .

ar شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 05:23 ب.ظ

فک کنم وزنِ مصرعِ چهارم مشکل داره ?-:
شایدم نداره D:

سکوت شبانه شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

بنویس بازم بنویس

[ بدون نام ] یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

سال نو مبارک!

صبح روز بعد یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام.

می آمدم اما تازه ای نبود. خوب است که تازگی هست طراوت هست.
از بهار یاد بگیریم نوشدن را

بهونه همیشگی یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://bahooneye_hamishegi.persainblog.ir

مرسی از حضورت بازم به من سر بزن

الیزا یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 02:59 ب.ظ

سللللللللللللللللام
منم این شعر خیام تازه کشف کرده بودم اتفاقا...
خیلی قشنگهههههههههههه*:

آرش دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

خوشحالم میبینم سرشار از روحیه و انرژی مثبت دوباره برگشتی.امیدوارم همیشه سرشار از امید باشی و به در راهت موفق باشی

مردم هشیار ندانند
انکار کنان شیوه این کار ندانند
در صومعه سجاده نشینان مجازی
سوز دل آلوده خمار ندانند
آنان که بماندند پس پرده ی پندار
احوال سراپرده ی اسرار ندانند
یاران که شبی فرقت یاران نکشیدند
اندوه شبان من بی یار ندانند...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 05:29 ب.ظ

گرچه یاران فارغ اند از یاد من از من ایشان را هزاران یاد باد
سلام سمیه خانم،سال یکم کهنه شده شما هم مبارک خانمی،خوبی؟
دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم***باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟؟

dada چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام.سال خوبی رو براتون آرزو میکنم.امیدوارم که همیشه شاد و در پناه خدای بزرگ باشی.:)

بهونه همیشگی شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://bahooneye_hamishegi.persianblog.ir/

سلام
چقدر دیر به دیر آپ می کنی
منم به روزم

مینا شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم!
مبارک باشه!!!!! (:

بهنیا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://behniamis.blogsky.com

من عاشق شعرم لطفا در وبلاگتان بیشتر شعر بنویسید
با تشکر

الیزا شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 06:59 ب.ظ

گفت پیغمبر : ز سرمای بهار
تن مپوشانید یاران زینهار
زآن که با جان شما آن می کند
کان بهاران با درختان می کند

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام
دوباره که کم پیدا شدی...؟؟؟؟؟؟؟
دیوار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد