سخت یا آسون ؟!....

دیگه می تونم به خودم بگم : آفرین ...
اون رفته ... نمی دونم کجا ؟!!! و اصلا دلم واسش تنگ نشده ...

یه جورایی خوشحالم .
و یه جورایی سرگردون ....
البته زیاد اهمیتی نداره ...
همه ما یه جورایی سرگردونیم.

فکر می کردم اگه بره ....
می میرم .
فکر می کردم اگه بره ...
می میری .

اما اصلا اینطوری نشد ...
نه کسی مرد ؟!!! و نه حتی یه لحظه نبودنش حس شد ؟!!!

من هستم ...
خوب ! شاد مثه همیشه ...
شایدم بهتر از همیشه ...
البته با یه کم سرگردونی ....
که خیلی بهتر از خاموشیه ....

فکر می کردم یه تیکه از وجودمه ...
اما نبود ...
فکر می کردم تا ابد می مونه ...
اما نموند ...
فکر می کردم شکسته ...
اما حقیقتی نداشت که بشکنه ...
فکر می کردم نازنینه ...
اما اون لطافتی نداشت ...

یه تیکه از وجودم ...
من بودم نه اون ؟!!!!
اونی که ابدیه ...
من بودم!!
اونی که شکسته بود ...
من بودم !!!
و اونی که سرشار از لطافت بود ...
.
..
...
....
البته که من بودم !!!!

تمامی وجود من با لطافتی که از ابدیت !!! سرچشمه گرفته بود ...
شکسته بود ....
جرینگ .. جرینگ ...
نه !!!!!!!!!!
ن....ه!
بی صدای بی صدا .
و این یعنی ...
بزرگترین شادی محزونی که ابدیت آدم می تونه حس کنه ...
و باید حس کنه ...
یعنی خلاص شدن ...
رها شدن ...

وقتی که رفت ..
ترسیدم..
نکنه تموم شه ؟؟
و الان از خودم می پرسم چی تموم شه ؟؟؟

من ؟ تو ؟؟
یا آدمای دورو برمون ؟؟؟
یا تمام حسای قشنگ اطرافمون ؟؟؟
اصلا مگه اومدن اون آغازی داشت ...
که رفتنش پایانی ...؟!

می دونی ...
نه منی وجود داره ...
و نه تویی ...

می دونی ...
فقط تویی که وجود داری ..
و فقط من ...

و نه هیچ ...
و همه چیز !!!

خوشحالم ...
که فهمیدم ...
گاهی مو قع ها ...
اونقدر خود خواه میشم ...
که حتی وجود نازنین خودم رو نمی بینم ...
که حتی وجود نازنین تو رو نمی بینم ...

و فقط اونه که با تمام واهی بودنش ..
واسم ارزشمند میشه ...

و این خنده داره ...
شایدم گریه داره ...

مهم نیست ...
مهم اینه که ...
حقیقتی نداره ...
رنگی نداره ...
حتی نمیشه گفت ...
بی رنگه ...
خالی از حسه ...
و هر چی که بی حسه ...
ارزشی نداره ...
و بدتر از اون ...
می تونه چیزهای باارزش رو هم ..
بی ارزش نشون بده ...

نمی دونم ...
شاید زیادی چرت و پرت گفتم ...

اما مهم اینه که ...
خوشحالم و یه کم سرگردون ...

دیگه دارم خودم حرف می زنم ...
خود خودم ...
.
..
...
....

خیال چنبر زلفش فریبم می دهد حافظ
نگر تا حلقه اقبال نا ممکن نجنبانی .
نظرات 14 + ارسال نظر
سکوت شبانه چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

ما چون ز دری پای کشیدیم ،کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشۀ بامی که پریدیم ،پریدیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
می دونی اینو باید درک کنیم که اون مارا تنها گذاشت و رفت...چرا ما نتونیم کسی را فراموش کنیم که فراموشمون کرده.....و مهم اینه که دلی را پیدا کنیم که با دلمون یه پیوند زیبا و اسمونی بسته باشه...
دیوار!

می دونی ...

اصلا حرف من سر اینا نیس ....
اصلا فراموشی اهمیتی نداره ...
آخه دیگه اختیاری وجود نداره ...

مهم نگاه مونه ...

شاد باشی

hamidel چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

sallllllllllllllllam bah! kojayi baba u ? nemigi nigaranet mishan? migam han AFARIN az tarafe manam be khodet begoo AFARIN +lozooomiam nadare sar gardooon bashim +yeki mire yeki miyad ta inke yeki miyado dige hichvaghtam nemire va eshghe haghighi hamine han !+hamishe SHAD bash

مرجان چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

الحمدالله

dada پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 05:33 ق.ظ

یه ذکر یادت میدم زیاد بگو:
بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

بیدقرمز پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.bideghermez.blogsky.com/

چه قدر به دلم نشست این نوشته. از قدیم الایام گفتن:
آنچه از دل براید بر دل نشیند.

صبح روز بعد پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام

سطر دهم اگه "می میرد" بود بهتر نبود؟ یک تناقضهایی تو نوشته هست مثلا
"می دونی ...
نه منی وجود داره ...
و نه تویی ...

می دونی ...
فقط تویی که وجود داری ..
و فقط من ...

و نه هیچ ...
و همه چیز !!!"

یا

"و فقط اونه که با تمام واهی بودنش ..
واسم ارزشمند میشه"

....

خواننده رو گیج می کنه.

در ضمن اگه اینجور باشه که می گی اون حسی که بوده عشق نبوده.

نه !!!
اصلا ....

می میری.... درسته ....

در ضمن آقا مجید زندگی پره از تناقض ... و همین زیباش می کنه ...

ممنونم که نوشته مو اینقدر دقیق خوندی ...
اما هیچ موقع حسه آدما رو اینقدر راحت نبر زیر سوال ؟؟

شایداون چیزی که تو از عشق فهمیدی غلطه نه من ...

اصلا چی درسته و چی غلطه ....

شاد باشی

مسعود پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 10:12 ق.ظ

ملک در سجده ی آدم زمین بوس تو نیت کرد//که در حسن تو لطفی دید بیش از حد انسانی.
پس دیگه جای سرگردونی نیست خواهرم،مثل همیشه شاد و خوشحال باش و بدون سرگردونی ،همه چیز درست درست میشه همون طور که انتظار داری ،با توکل به خدا،مطمئن باش.
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند//چنین نمانده است و چنان نیز نخواهد ماند.
بهای روی تو بازار ماه و خور بشکست//چنان که معجز موسی طلسم جادو را

الیزا پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

اینایی که گفتی
واسه اونیه که نگفتی...

من فقط واسه دل خودم می نویسم ...

مینا شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 01:42 ب.ظ

عزیزم سلام
نمی دونی که با این نوشته ات چقدر خوشحالم کردی.
عزیزم امیدوارم همیشه و همه جا شاد و سرحال و خندون باشی.
سرگردونی هاتم طبیعیه!!!!!! ان شا الاه درست می شه!!!!
مواظب خودت باش خیلی زیاد.

الیزا شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 08:55 ب.ظ

نه...!!!!!!!!!!!
منظورم از اون ( یه شخص خاص) نبود که ...
منظورم یه حرف خاصه که باید اونو بگی تا تموم شه واقعا...!

چی تموم شه ؟...

زهرا دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

salaam azizam.
omidvaram hamishe shad bashio zoodtar iz in sargardooni ham biay biroon.
khodemoonim khoob harfato minevisiha.
behet hasoodim shod.

sahar سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 09:43 ق.ظ

salam, manamam behet hasoodim shod kheili ghashang neveshtiii harfaaye deleto. man modatha bood delam mikhaast harfe delam o benevisam vali nemitoonestam.
midooni be nazaram sakhte vali ghashang ineke aadam betoone saafe saaf bedoone ghezavat gozashtaro bebande negahdare ye goosheye delesh. azash chiz yad begire vali bedoone hich bardashti bareshoon dare. va negahesh be ayande bashe. sakhte vali man daram sai mikonam injoori basham. hanooz charkh micharkhe va ma hastim. zendegi mitoone ghashang bashe, tamame in dardhaa az ye pelle bala tar ke beheshoon negah koni, bakhshi az oon ghashangie bazie zendegie.

صابر چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 12:34 ب.ظ


پنج وارونه چه معنا دارد ؟!
خواهر کوچکم از من پرسید
من به او خندیدم
کمی آزرده و حیرت زده گفت
روی دیوار و درختان دیدم
باز هم خندیدم
گفت دیروز خودم دیدم پسر همسایه
پنج وارونه به مینو میداد
آنقَدَر خنده برم داشت که طفلک ترسید
بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم
بعدها وقتی غم
سقف کوتاه دلت را خم کرد
بی گمان می فهمی
- پنج وارونه چه معنا دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد