شاید خودم ....


فقط در پاسخ به درخواست یه دوست می نویسم ... و ازش ممنونم که منو به این بازی دعوت کرد .


1-خودت را معرفی کن:

مردادی ام !! ماه شیر ... توی فال مردادی ها گفته شده که هرگز از خاطره هاشون جدا نمی شن ...

میگن خوش به حالمه !! چون تو زندگیم هیچ غمی ندارم .
زیاد می خندم . می گن قشنگ می خندم و خنده هام شادشون می کنه .
از گریه هام خسته ام .
حرفا ی دلمو تا حالا به کسی نگفتم . نه اینکه نخوام .... نتو نستم .
تنهایی رو وقتی دوست دارم که از خودم خسته ام .
دو سه تا دوست خوب دارم و یه دوست خیلی خوب .
تا حالا نتونستم با کسی دعوا کنم ! یا دلم نیومده یا ارزششو نداشته .
آدما واسم تکرارین ودر عین حال دوست داشتنی .
نوشتن و خوندن خاطره ها م رو خیلی دوست دارم .
مدت هاست که هیچ چی خوشحالم نمی کنه ...
تنها یه چی هست که آرومم می کنه .. کوه .
یه آرزوی کوچیک دارم : خدا بغلم کنه تا تمام دلتنگی هامو واسش رو کنم .
کار به کار کسی ندارم و از آدمای فضول متنفرم .
از دروغ بدم می یاد . اما تازگی ها یکی دوتاشو تحویل دور و بری هام دادم .
عاشق کاکائو هستم .
موی بلند و گردنبند و النگو رو دوست دارم .
از طلا بدم میاد . سنگ فیروزه رو دوست دارم .
مدت هاست که یه آهنگ غمگین تمام زندگیمو پر کرده .
بارونو دوست دارم .
با ارزش ترین چیز زندگیم مامانمه ..
مدت زیادیه با هیچ کی درد دل نکردم . آخه احساس می کنم واسه هیچ کی مهم نیست .
از تعارف الکی و ریا بدم میاد .
یه عیب بزرگ دارم : به سختی " نه " میگم .
..............
تا حالا سابقه نداشت اینقده از خودم بگم !!!

2-فصل و ماه و روزی که دوستش داری:
زمستون به خاطر برف بازی هاش و لیز خوردن های یهوئیش . یاد دربند بخیر !!
ماه آذر .

3-رنگ مورده علاقه:
رنگ چشاشو .
و صورتی ...

4-موسیقی مورده علاقه:
منصور رو دوست دارم . واسم پره از خاطره . . . .
و کریس دی برگ .Celendion و فرهاد .

5-بد ترین ضد حالی که خوردم:
فوت زنعموم ...
یه بار رفتم دیدنش ... اما ...
و سومیش .... نمی دونم .

6-بزرگترین قولی که دادم:
به خودم . که آدم باشم .

7-بهترین خاطره زندگیت:

وبلاگمو بخونین ...
بازم می نویسم !
خاطره خوب خیلی دارم .
تمام گردش ها ی قشنگم با بابا و مامانم ... اردوهای دانشگاه ...

8-بدترین خاطره زندگیت:
یه نگاه سرد و ساکت .

9-شخصی که بخواهی ملاقاتش کنی:
خیلی دلم می خواد بازم ببنمش .
دیگه دیدن کسی خوشحالم نمی کنه .

10-برای کی دعا می کنی:
واسه خونوادم .دوستام .مریضا . عاشقا ...

11-به کی نفرین می کنی:
نه بابا !!! دلیلی نداره .

12-وضعیت در 10 ساله آینده:
هیچ تصویری از آینده ندارم !!!

13-حرف دل :
be-happy