همه اینا شدن یه تیکه کاغذ ...

 

یه نامه لای دفترچه خاطراتشه ... یه قسمتشو واست می خونم ... ببخشید که تکراریه:


 

< ارزش مطلق آدما رو فقط خدا می دونه ومربوط به حساب وکتاب اون دنیاست.

اما توی این دنیا ، بیشتراین خود آدمان که به هم ارزش می دن.

اگه یه آهنگساز بهترین قطعه موسیقی دنیا روهم بسازه ،در صورتی که کسی حاضر نباشه بهش گوش بده، ارزشش توی زندگی کمتر از هر ترانه کوچه بازاری  می شه که مردم بهش گوش می دن.

 

بذاربرات بگم که تو چقدر ارزش داری.

ممکنه عده ای باشن که ازت بدشون بیاد.

یه عده ای هستن که از کنارت، بارها و بارها رد می شن ، ولی متوجه حضورت نیستن.

برای یه عده ارزشت به اندازه اینه که از تو فقط تصویر یه یقه باز، یادشون باشه.

یه عده می خوان کنارت باشن ،

باهات حرف می زنن ،

به روت لبخند می زنن،

اگه به سمتشون بری با روی باز باهات برخورد می کنن

ولی تا کجا؟

تا اون جا که سعی داشته باشن ، تو رو بفهمن؟

به هر قیمتی و برای هر مدتی؟

تا اون جا که بتونن ازاینور دیوار خنده هات، سنگینی  دغدغه ها  و دردای اون ور این دیوار رو حس کنن

و از هم بپاشن؟

تا اون جا که حاضر باشن به خاطرت خودشون رو خراب کنن؟

تا اون جا که، تا این جایی که من هستم ، تاب بیارن و، واستن وجا نزنن ؟

یه خورده تعلل کن ، یه خورده اشتباه کن وببین که شاید  سر اولی و دومیش نه،  ولی با سومیش حتما می ذارن ومی رن.

 

وحالا به من نیگا کن.

حالا من چقدربرات  ارزش دارم؟

 

من می دونم برای خودم از کجا شروع شد وبرای چی شروع شد و چرا ادامه پیدا کرد و چرا داره ادامه پیدا می کنه.

در باره تو هم فکر می کنم، خودت می دونی.

این یعنی :

ما این شانس روآوردیم که همو پیدا کنیم و بتونیم به هم اعتماد کنیم و همو بشناسیم و

این بیشترین ارزش تو ومنه.>

 

تو که رفتی...اون مونده و خاطره هات . و تیکه کاغذایی که یه زمانی تمام احساسشو می دونستن و باهاش درد دل می کردن.

همیشه اونی که می ره خیلی راحت تر از اونی که می مونه فراموش میکنه.
تمام روشنایی ها بدرقه راهت .

نظرات 11 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام سمیه جون.
خوش به حالت که می تونی این قدر قشنگ بنویسی و احساست رو بیان کنی.
به اندازه یه دنیا دلم گرفته.
همیشه نوشته هات قشنگ و پر از احساس است.

سلام لیلا جون
الهی من قربون دل تنگت برم
دلم واست تنگ شده
شاد باشی

حمید سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سودای تو را بهانه ای بس باشد
مد هوش تو را ترانه ای بس باشد

در کشتن ما چه میزنی تیغ جفا
ما را سر تا زیانه ای بس باشد

راستی سلام
نظر نداشتم برات دو بیت شعر گذاشتم

بهنام چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 12:38 ق.ظ

فقط میگم که قشنگ می نویسی.در مورد بقیش به خودم اجازه نمی دم که نظر بدم.
خوش باشی...

آرش چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام سمیه جان
من چون تازه گی ها خواننده وب لاگت شدم اطلاع ندارم این خاطرات خودته یا داری از کسی نقل قول می کنی؟

سلام
هر چی سعی کردم بیام وبلاگت نشد . خطا می داد !!!
اینا نقل قوله آرش جان ...

hamidel چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

شادی زمان و مکان نمی خواهد کافی است دل بخواهد. مارسل پروست ............با اجازه شمارو لینکیدم....
.................................................................
شاید اونی که رفته هنووووووووزم بیادشه
به امیذ روزای بهتر

صبح روز بعد یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام.

حظ بردم ...

بهنام یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم
به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم
چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن
مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

سکوت شبانه دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 10:07 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

تو بهتر از زمانت نخواهی بود

ولی به بهترین وجه معرف

زمانت خواهی بود

آپارنی دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://aparni.ir

سلام
آپارنی می خواد آپ بشه....
نمی خوای مطلب بفرستی؟
منتظریم...
موفق باشی...

در ضمن کامنتی بسیار زیباست.مرسی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.seke11.blogsky.com

سلام
خوبی دوست خوب..
پذیرفتنه رفته سخته...شاید اونم کسی که توی رویاهامون کلی براش نقشه کشیدیم...شاید برای خودمون آینده ساختیم...شاید در اوج غرور و زیبایی یه هو همش خاطره شد...ولی روزگاره دیگه...گاهی باید باهاش مقابله کرد...گاهی باید تسلیمش شد..
راستش من چند وقته دارم خاطراتم را می نویسم...خوشحال میشم بیایی بخونی..
دیوار!

پویا شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
لینک منو پاک کنید
لینکتون رو پاک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد