نبودنت دروغه.

همین !
فقط باید چشامو بذار روی هم .
اون موقع حتما میای .
می دونم . 
نظرات 2 + ارسال نظر
nima شنبه 30 تیر 1386 ساعت 05:48 ب.ظ

با سلام خسته نباشید من می خواستم در وبلاگ و سایت شما تبلیغات کنم ولی چون از رتبه شما در پرشین رنکینگ اطلاع ندارم گفتم قبلش با شما تماس بگیرم
لطفا در پرشین رنکینگ ثبت نام کنید تا رتبه شما مشخص بشه تا بتوانیم در وب شما تبلیغات کنیم
http://rank.fascript.com

سکوت شبانه دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 08:07 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

خواهم برآرم نعره
یی در سینه ام فریاد کو
شیری به بند افتاده ام جولانگه آزاد کو
باشد به تیرم برزند گر این قفس را بشکنم
من
سینه را کردم سپر بی باکی صیاد کو
گفتم سلیمان را دهم از جور دیوان آگهی
ای وای من هد هد چه شد پیک سریع باد کو
من کاغذین پیراهنی از خون دل پوشیده ام
اما کجا باید ش� ...

از این که با این همه تاخیر به حضورتون در وبم جواب مبدم معذرت میخوام
شاد باشی
س ا ج د

همیشه با دیدن نظراتون خوشحال می شم.
چه دیر چه زود .
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد